Då ska jag leva längre.

Rött kött ger högre risk för att dö i cancer och hjärt- och kärlsjukdomar, visar en ny stor studie. Den som däremot ersätter köttet med nötter lever längre. Jag äter inte rött kött men äter nötter. Har alltid haft svårt för rött kött, tycker det inte ser färdig stekt ut. Så då ska jag ju leva längre om man kan tro på expertisen. Fast imorgon har de kanske kommit fram till att nötter är verkligen farligt att äta. Gillar ni rött kött ?

Om Roggan

En som är född -56 som alla andra kändisar *L*. Haft diabetes sedan 6 års ålder. Har fått komplikationer av min diabetes. Tre barn varav en bor hemma samt två barnbarn, en pojke och flicka. Samlare på Eric Clapton. Älskar musik, E.C. samt melodiös hårdrock. Kan inte vara utan mina talböcker. kör bil och Mc. Kommer att lägga ut mycket om melodiös hårdrock.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Då ska jag leva längre.

  1. ☆ Marit ☆ skriver:

    Ja jösses ändå, det är lika bra att gräva gropen och lägga sig där redan :/
    Äh, det är bara att äta och njuta!!!

    Ha det bäst!
    Kram

  2. veiken skriver:

    Rött kött är ju för jösse namn allt kött utom kyckling och fisk.
    Jag vill ha både köttbullar och fläskfilé. Ibland även nötkött!
    Jag får väl dö i förtid då….. Kram

  3. Sand mellan tårna skriver:

    Äter inte så mycket kött men säkert en gång i veckan. Vi äter mycket kyckling och fisk.

Kommentera

