SD kommer med raketfart nu, tyvärr.

Måndagsmorgonen börjar allt annat än muntert för Centerpartiets Annie Lööf. I två nya undersökningar hamnar partiet under fyraprocentsspärren. Tror nog att alla partier bör se sig om lite extra för Sd är inte att leka med. De tror nog att Sd inte är farliga men de bör nog tänka om lite, alla dessa varslen inom jobb och den stora invandringen. Jag har inte röstat på Sd någon gång och tror inte jag gör det i fortsättning heller. Men hör ofta att ungdomar gör det och kommer att fortsätta, snacket hos dem är att de har utbildningar men får inte jobb ändå.

AB

Om Roggan

En som är född -56 som alla andra kändisar *L*. Haft diabetes sedan 6 års ålder. Har fått komplikationer av min diabetes. Kommer att blogga om min diabetes.Tre barn samt tre barnbarn, en pojke och flicka. Samlare på Eric Clapton. Älskar musik, E.C. samt melodiös hårdrock. Kan inte vara utan mina talböcker. Kommer att lägga ut mycket om melodiös hårdrock.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till SD kommer med raketfart nu, tyvärr.

  1. ☆ Marit ☆ skriver:

    Jodu, jag har sagt det förut och säger igen att SD kommer att ”kamma” hem många röster vid nästa val om det fortsätter som det gör nu.
    Jimmy står där med öppen famn och bara tar emot =)
    Jag är ingen dyrkare av SD.

  2. Augusta skriver:

    Du har väl hört att Sverige skall öppna en arbetsförmedling, tror det var Etiopien.
    Tur att dom får hjälp till jobb för här hemma är ju Af värdelös, hi hi

Kommentera

