Dum, dummare, Annie Lööf.

Jag mår illa varje gång Annie Lööf öppnar truten. Hon pratar en massa skit om Lövfen, men vore ta mig fan bättre om hon rensade i sin egen hörna först. Våra ungdom får inga jobb och lik förbannat så satsar alliansen på jobbskatteavdrag. Alla dessa pengar hade väl varit bättre att satsa på våra ungdomar. De som fått sänka skatter har inte konsumerat mer för det. Jag tror att hela alliansen har genomgått s.k. Lobotomi. Har någon i alliansen någon gång jobbat med ett vanligt arbete, tror knappast det ?

SvD

Om Roggan

En som är född -56 som alla andra kändisar *L*. Haft diabetes sedan 6 års ålder. Har fått komplikationer av min diabetes. Kommer att blogga om min diabetes.Tre barn samt tre barnbarn, en pojke och flicka. Samlare på Eric Clapton. Älskar musik, E.C. samt melodiös hårdrock. Kan inte vara utan mina talböcker. Kommer att lägga ut mycket om melodiös hårdrock.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Dum, dummare, Annie Lööf.

  1. Mangan skriver:

    Annie Lööf befinner sig bortom verkligheten, och om bara ett par år kommer hon också att ha försvunnit från politikens upplysta scen.

  2. kajsalisasblogg skriver:

    Vi får se det lilla positiva i det här. Annie visar ju sin dumhet för hela väljarkåren och om ett och ett halvt år är det val. Hittade något på Friends Arena i November som jag nyss skrev om som kanske intresserar dig. Men som jag skrev, det finns vissa risker med att köpa biljetter dit.

Kommentera

