Saknar hon ”Gunilla Persson” spärrar ?

Gunilla Persson kom hem till Los Angeles till slut. Ett dygn försenad.         ”– De gjorde allt de kunde för att stoppa oss, säger den svenska Hollywoodfrun.”  Tänk efter varför stoppades du/ni ? Vakna upp för helvete. Kan inte tänka mig att denna damen har alla celler i hjärnan kvar. Kan man verkligen födas så dum ? Hon är ett tydligt exempel på att hon inte till ”lite” innan hon öppnar käften. 

AB   AB

Om Roggan

En som är född -56 som alla andra kändisar *L*. Haft diabetes sedan 6 års ålder. Har fått komplikationer av min diabetes. Kommer att blogga om min diabetes.Tre barn samt tre barnbarn, en pojke och flicka. Samlare på Eric Clapton. Älskar musik, E.C. samt melodiös hårdrock. Kan inte vara utan mina talböcker. Kommer att lägga ut mycket om melodiös hårdrock.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Saknar hon ”Gunilla Persson” spärrar ?

  1. Sven Tycker skriver:

    Nä, hon borde ju faktiskt inse varför dom inte fick följa med. Om jag förstått det hela rätt så hade båda spytt så mycket att dom kände sig så matta att dom krävde att åka rullstol på flytplatsen. Hade jag varit kapten på ett flygplan hade jag inte heller velat ha dessa två sjuklingar på planet utan att veta vad det hela handlade om.

  2. Carina skriver:

    Hon agnar inte en endaste tanke at att hon kanske skulle smittat ner alla andra passagerarna pa planet med skitet de hade. Hon ar sa sjalvcentrerad sa det ar skrammande.

  3. ☆ Marit ☆ skriver:

    Hon har inte alla mackorna i picnic-korgen. Stackars hennes barn som har sådan mor! Det där borde vara ett fall för barnombudsmannen. Oj oj…

    Ha det gott!
    Kram

Kommentera

