Sämste tränaren Sverige haft är Pär Mårts.

Spelmässigt har inte Tre Kronor övertygat i VM och Pär Mårts har problem med lagets offensiva spel. Då saknar legendaren Kenta Nilsson pucktrollaren Linus Omark, 26, i truppen. Jag undrar ibland, nej rätt ofta vad som rör sig i huvudet på Pär Mårts ? Nu tror jag inte jag är ensam om att tro detta. Jag tror knappast att Sedinarna vill hit och spela.

AB   DN   AB

Om Roggan

En som är född -56 som alla andra kändisar *L*. Haft diabetes sedan 6 års ålder. Har fått komplikationer av min diabetes. Kommer att blogga om min diabetes.Tre barn samt tre barnbarn, en pojke och flicka. Samlare på Eric Clapton. Älskar musik, E.C. samt melodiös hårdrock. Kan inte vara utan mina talböcker. Kommer att lägga ut mycket om melodiös hårdrock.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Sämste tränaren Sverige haft är Pär Mårts.

  1. Ma skriver:

    Är nog inte troligt att någon vill hit att spela med dessa personer inblandade..

  2. Veiken skriver:

    Sedinarna kommer, enligt vad jag hörde. De blågula har inte gjort någon succé direkt. Jag tycker att hockeyn skulle vara slut nu. Det är en vintersport och det är faktiskt vår, nästan sommar ute nu. Man kan tappa lusten för mindre! Kramar

Kommentera

