Sanningens ord till våra invandrare.

Vi kommer förmodligen tyvärr aldrig att få höra vår statsminister tillräckligt tydlig i målet ( om det är röd eller blå ) att säga som statsminister Julia Gillard i Australien säger: Detta är vår nation, vårt land och vi har vårt sätt att leva på. Vi ger gärna alla invandrare möjlighet att njuta av det. Men om du är invandrare som klagar, bedrar och klagar över vår flagga, vår ed, vår tro, eller vårt sätt att leva, skulle jag starkt rekommendera att nyttja den andra rättigheten, det är rätten att lämna landet. Om du inte känner att du passar här så res. Vi tvingade inte dig att komma, du valde själv att komma…. 

Ni kom från ett land i krig, nu startar ni ett krig i landet ni vill leva och bo i ????

AB   AB   SvD   SvD

Om Roggan

En som är född -56 som alla andra kändisar *L*. Haft diabetes sedan 6 års ålder. Har fått komplikationer av min diabetes. Kommer att blogga om min diabetes.Tre barn samt tre barnbarn, en pojke och flicka. Samlare på Eric Clapton. Älskar musik, E.C. samt melodiös hårdrock. Kan inte vara utan mina talböcker. Kommer att lägga ut mycket om melodiös hårdrock.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Sanningens ord till våra invandrare.

  1. Jonas skriver:

    Svensk född svenska föräldrar, jag säger bränn fyll på med bensin, låt dom skicka alla poliser dom har, gör allt som krävs tills folk förstår att det är hos politikerna felen ligger, inte hos någon invandrare eller någon vanlig svensson, de är bara shackpjäser precis som poliserna även om de känner sig kompletta av att trycka ner och göra illa folk både psykiskt och fysiskt.
    SÅ många inlägg jag har sett som just detta och det skrämmer mig hur blå ögda många är och totalt hjärntvättade även i året 2013 då människor fått upp ögonen relativt mycket tillskillnad från innan 2000-talet

    • Patrik Lindgren skriver:

      helt riktigt är det hos politikerna felet ligger men jag kan perosnligen inte försvara bilbränder och dylikt även om det är lätt att se orskerna bakom bara man öppnar sina ögión och tar av skygglapparna som Roggan har på sig
      Rasism är aldrig lösningen på problemen. De som bor i dessa områden måste skälvklart ha samma rättigheter och skyldigheter som alla andra i detta land Skyldigheter har alla men rätt till en bra skola en bra kommunal service, och bra sjukvård är det sämre med
      Moderaterna i kommunen har privatiserat mycket för att sänka skatten till de som har råd att betala för bra sjukvärd resten skiter man i. Nu ser vi resultatet.

      • Roggan skriver:

        Har inga skygglappar på mig. Jag är inte heller rasist. Jag bränner ej heller ner skolor, bibliotek, bilar m.m. om jag inte får som jag vill. Jag försöker resonera mig till lösningar. Men som sagt om politiker inte gör som vissa vill då är deras endaste lösning, bränn andras egendom. Finns bara ett ord, för DJÄVLIGT. Under natten mot lördag har bilar även brunnit i bland annat Sundbyberg, Akalla, Hagsätra, Norsborg, Årsta, Gustavsberg, Sigtuna, Jakobsberg, Åkersberga, Borlänge, Västerås, Linköping, Örebro och Gävle.

  2. Ewaz Gadenhamn skriver:

    hej den var mycket bra skrivet … håller med till fulle kan jag låna den till min sida på facebook våre bra att så många får läsa detta kram på dej

  3. Natalie skriver:

    Svensk polis är mycket hårdare mot invandrare.Jag som kommer fr ett annat land och -OBS!-KVINNA och har ett europeisk utseende,har varit trakasserad även misshandlad av den svenska polisen för ingenting!Kommer aldrig glömma det!Och jag kommer att upplysa även mina landsmän om det.Världen borde veta det!
    Sverige är inget gästvänlig land!

    • Elisabeth skriver:

      Instämmer i Natalies kommentar. Har sett och hört alldeles för mycket kring polisbrutalitet mot människor i Sverige.
      Hur kom det sig att en hel polisstyrka kände sig tvingad till att skjuta ihjäl en ensam gammal man i Husby?

      • Roggan skriver:

        Hur vill du vi ska ha det i Sverige då ? Ge mig ett skäl till att våldsmän ska gå fria ?

  4. Melina skriver:

    Precis. Och vi ska vinna kriget och modersmålet ska bli arabiska.
    Korkade uttalanden får korkade svar.

  5. ☆ Marit ☆ skriver:

    En ensam gammal man? Hur kommer det sig att den stackars gamla mannen fäktade med machetes mot polisen då? Gör man sånt så får man också tåla konsekvenserna!
    Bravo Roggan!

    Kram

  6. Elisabeth skriver:

    Helt klockrent

Kommentera

