Hur var det nu ni röstade M och Sd ?

Moderaterna går framåt i en opinionsundersökning som Metro/Yougov skriver om idag. Anledningen tros vara Reinfeldts tal i Almedalen och en hårdare ton mot Sverigedemokraterna. Var det och är det inte så att moderaterna och Sd röstar oftast lika när det gäller ?

1157424_585999004780302_853043663_nAB

Om Roggan

En som är född -56 som alla andra kändisar *L*. Haft diabetes sedan 6 års ålder. Har fått komplikationer av min diabetes. Kommer att blogga om min diabetes.Tre barn samt tre barnbarn, en pojke och flicka. Samlare på Eric Clapton. Älskar musik, E.C. samt melodiös hårdrock. Kan inte vara utan mina talböcker. Kommer att lägga ut mycket om melodiös hårdrock.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Hur var det nu ni röstade M och Sd ?

  1. Janne skriver:

    Förlåt mig det har blivit totalt fel med bloggen. Jag gjorde en ny blogg igår men tydligen så blev bloggen kopplad till Google + som tyvärr inte så många användare har. Så därför så har jag fått göra om bloggen idag och nu hoppas jag att den ska fungera utan några problem. Man får INTE koppla bloggen till Google + för då får besökaren opp profilsidan idtället för bloggens startsida.

    OBS !! NI SOM VARIT FÖLJARE TIDIGARE MÅSTE REGISTRERA ER IGEN DÅ BLOGGER TAGIT BORT ER NÄR JAG TAGIT BORT GOOGLE+ FUNKTIONEN !!

  2. Augusta skriver:

    Vilken träffande text på bilden med Reinfeldt på.
    Jobba till 75 år känns det som det blir. Ser man i det röda kuvertet och ser pensionsbeloppet så undrar jag om jag inte måste arbeta till 85 år. Pensionen är inte hög.

    Men var finns jobben?

Kommentera

