Kvinna blev antastad – filmade händelsen.

http://www.arbetarbladet.se/gastrikland/gavle/kvinna-blev-antastad-filmade-handelsen

En kvinna i 20–årsåldern ska under nyårskvällen ha blivit antastad i centrala Gävle.

I en mobilfilm syns hur kvinnan blir förföljd och erbjuden pengar för att ha sex.

– Jag blev självklart otroligt rädd, säger kvinnan till Arbetarbladet.

Klicka här för att följa med i diskussionen på Arbetarbladets Facebook-sida.

***

Kvinnan befann sig bakom en nattklubb i centrala Gävle, på väg till McDonald’s för att möta sina vänner, när tre främmande män dök upp.

– Helt plötsligt tar en av dem mig på rumpan. Så då vänder jag mig om och frågar vad dem höll på med. Killen som tog mig på rumpan försvann bort men två andra kom efter mig, säger hon.

Kvinnan, som hade sin mobiltelefon framme, började då filma männen.

I filmen syns en man gå efter henne och frågar om hon vill ha samlag.

När hon tydligt säger nej erbjuder han henne pengar.

– Jag var helt själv och det var inga runt omkring. Jag blev helt chockad och rädd, säger hon.

Efter ett tag slutade männen följa efter henne och hon kunde ringa en kompis.

Enligt kvinnan är händelsen anmäld till polisen.

– Jag hoppas verkligen att polisen gör någonting så att ingen råkar riktigt illa ut, säger hon.

Om Roggan

En som är född -56 som alla andra kändisar *L*. Haft diabetes sedan 6 års ålder. Har fått komplikationer av min diabetes. Kommer att blogga om min diabetes.Tre barn samt tre barnbarn, en pojke och flicka. Samlare på Eric Clapton. Älskar musik, E.C. samt melodiös hårdrock. Kan inte vara utan mina talböcker. Kommer att lägga ut mycket om melodiös hårdrock.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

