Han är ju moderat, det säger allt.

Ungefär som att det vi säger och beslutar idag ändrar vi kanske imorgon. På valkvällen öppnade Johnny Magnusson (M) en liten dörr för att samarbeta med Sverigedemokraterna.  Nu ångrar han sig och tar tillbaka sitt uttalande, uppger Sveriges Radio. Undrar hur länge denna mannen får sitta kvar ? Men det klart de har väl ingen bättre att erbjuda. Mer här

Om Roggan

En som är född -56 som alla andra kändisar *L*. Haft diabetes sedan 6 års ålder. Har fått komplikationer av min diabetes. Kommer att blogga om min diabetes.Tre barn samt tre barnbarn, en pojke och flicka. Samlare på Eric Clapton. Älskar musik, E.C. samt melodiös hårdrock. Kan inte vara utan mina talböcker. Kommer att lägga ut mycket om melodiös hårdrock.
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Han är ju moderat, det säger allt.

  1. Jane skriver:

    Usch !!!
    Kramar i massor / Jane

  2. veiken skriver:

    Han brukar stå och titta på sin balkong på Avenyn, varje år när 1:a maj tåget går förbi! Ofta har han gäster hos sig. Avundsjuk är han som inte får gå med i tåget! 🙂 Kram

  3. diana skriver:

    Är det bara jag som tycker att det är odemokratiskt och barnsligt att inte samarbeta?

  4. Ma skriver:

    Kan inte var lätt att vara moderat och dessa åsikter. Men jag tycker det är bra att Moderaterna visar sitt sanna jag. De passar nog bra ihop med SD, men skulle de visa det öppet, så går opinionssiffrorna ned ännu mera. Så detta var bra att det kom fram…

  5. kajsalisasblogg skriver:

    Han anklagade sossarna för smutsig valrörelse, själv verkar han föra smutsig politik.

  6. Janne skriver:

    Jag mår illa bara jag hör talas om det ! MAO Jag ser RÖTT när jag ser BlÅTT !! He He He !!!

Lämna en kommentar