Vad är det du är rädd för Reinfeldt ?

Ett år till valet. Hittills har Fredrik Reinfeldt avvisat en öppen debatt med mig om jobben, skolan och välfärden. Nu är det dags för dig som väljare att skärskåda samhället omkring dig och bestämma hur du vill att Sverige ska se ut i framtiden, skriver Socialdemokraternas partiledare Stefan Löfven. Jag personligen tror att han vill ha med sig sina tre tjänstehjon, alltså pigan Annie och drängarna Jan och Göran. Eller som jag kallar dem, Rövslickarna. Annars vågar han, Fredrik, inte möta Löfven….

SvD   DN   SvD   SvD

Om Roggan

En som är född -56 som alla andra kändisar *L*. Haft diabetes sedan 6 års ålder. Har fått komplikationer av min diabetes. Kommer att blogga om min diabetes.Tre barn samt tre barnbarn, en pojke och flicka. Samlare på Eric Clapton. Älskar musik, E.C. samt melodiös hårdrock. Kan inte vara utan mina talböcker. Kommer att lägga ut mycket om melodiös hårdrock.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

